آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

پسرم یک ساله شد

1392/4/3 4:39
نویسنده : مامان شرر
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی من

باورم نمیشه که یک سال گذشته اما تو این مدت در کنار تو فرشته مهربونم من کلی از زندگی لذت بردم

 

امسال ٢ تا جشن تولد داشتی

یک مهمونی که خونه مادرجونت(مادر مامانت) گرفتیم و کلی مهمون داشتیم که چند روز قبل از روز تولدت بود

یه جشن کوچولوی ٣ نفره هم خونه خودمون شب تولدت

این هم عکس های تولد زنبوری آریو خوشگله من

j,gn 1

 

j,gn 2

 

tavalod 3

3

kik

اینم آریوی خسته از عکس انداختن

ario 

عکس های جشن ٣ نفره

1

2

3

عزیز دلم خیلی دوستت دارم

و خدارو شاکرم که منو لایق مادر شدن دونسته و تو گل قشنگم و به من هدیه کرده

شاه پسرم تولدت هزاران بار مبارکت باشه

تو این شب عزیز (شب تولد امام زمان)از خدا میخوام بهترین ها رو تو سرنوشتت رقم بزنه؛آمین

عاشقتم یکی یه دونه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
3 تیر 92 12:54
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .
مریم
4 تیر 92 3:17
عزیزم تولدت مبارررررررررررررررررررررک
چقدر زود این روزا گذشتن و شما وروجکها یک ساله شدین
تو این روزا و شبها چقدر منو مامانت درباره شماها با هم حرف زدیمو درباره کاراتون با هم بحث میکردیم چه شبهایی که شما دوتا گل که یه روز با هم فاصله دارین خوابو از ما گرفتین ولی تمام لحظه ها و ثانیه های با شما بودن برای ما مادرا قد هزار تا دنیا ارزش دارن درسته که ما فقط دوست نتی هستیم اما شاید خیلی از شادی ها و ناراحتیای زندگیمونو تو این یک سال با هم لمس کردیم امیدوارم این دوستی که شما دوتا وروجک باعثش شدین ادامه دار باشه
بازم سالروز زمینی شدنتو تبریک میگم فرشته کوچولو

امید وارم سایه پدر مادرت سالهای سال بالای سرت باشه

مریم جون ممنون
تولد گل پسر تو هم مبارک باشه
واقعا ک راست میگی چقدر زود گذشت اما لحظه به لحظهاش رو دوست داشتم
چقدر خاطره مشترک بین ما به وجود اومد دوستیمون هم ادامه داره شک نکن
بهارک مامان آردا
6 تیر 92 1:10
تولدت مبارک باشه گل پسر
انشالله 120 ساله بشی



مرسی بهارک جان