آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

بیا شمع ها رو فوت کن(2)

1395/7/12 2:26
نویسنده : مامان شرر
718 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برای تم تولدت چند تا تم در نظر داشتم اما خودت روی بن تن اصرار زیادی داشتی

نمیدونم این پسر بچه عجیب غریب چه جوری اینقدر دلت رو برده که دلت میخواد تمام وسایلت به قول خودت بن تنی باشه

خوب منم سعی خودم رو کردم که تولد آریو بن تن ما قشنگ باشه

 

 

چند تا از مهمونهای گلمون

 

سکوتخستهسکوت

کارت دعوتمون رو امسال چاپ نکردیم و تلگرامی برای مهمونهای عزیزمون فرستادیم

این گیفت ها رو برای مهمونهامون درست کردم(جاکلیدی نمدی)

حباب ساز برای کوچولوها

مهمونی امسال هم به خوبی گذشت و بهمون خیییییلی خوش گذشت

اگه خدا عمری بهم بده سال های بعد هم دور هم جمع میشیم و من خدا رو شکر میکنم که تو فرشته نازم رو بهم داده

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کاوه
19 مهر 95 16:08
دست مامان شرر درد نکنه ببین چه کرده بابا هنرمند نقاش همه فن حریف تولدش مبارککککک خخخخخ تولد تو هم مبارک