آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

تب و تنهایی

1392/2/17 3:38
نویسنده : مامان شرر
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

چند وقته اینجا چیزی برات ننوشتم

 

مامان رو ببخش این روزها حال زیاد خوشی ندارم

هفته گذشته روزهای بدی رو پشت سر گذاشتم ؛گرفتاری های زندگی بهم فشار آورده و از همه بد تر مریضی تو بود تب شدیدی داشتی اونم 4 روز و اصلا تبت پایین نمیومد و من چقدر تنها بودم میون همه اون مشکلات.....

خدا رو شکر میکنم دوباره همه چیز آرومه؛تو حالت خوبه و خانواده کوچیک ما دور همن

تنهایی

آریوی قشنگم دوستت دارم خیلییی زیاد

ممنونم که مامان صدام میکنی تا تموم وجود غرق لذت بشه


پسرکم دیگه کم کم داری آقایی میشی واسه خودت

قدرت درکت خیلی بالا رفته و معنی حرفها رو میفهمی و عکس العمل نشون میدی حرف زدنت هم داره پیشرفت میکنه و کلمات رو زود یاد میگیری؛بازی کردن با اسباب بازی هات رو که قبلا نگاشونم نمیکردی دوست داری مخصوصا اونایی که مربوط به هوشه بیشتر سرگرمت میکنه ولی از وقتی که یاد گرفتی اشیا رو تو دستت بگیری به موبایل و تلفن علاقه داشتی و همچنان این علاقه پابرجاست و مدام گوشی دم گوشته و داری الو میکنی یا اینکه میخوای برات آهنگ بذاریم تا باهاش برقصیتشویق

کلاماتی که تا الان میگی

مامان

بابا

جیزه

رفت

وای وای همراه با تکون دادن انگشتمشغول تلفن

بع بع (در جواب ببعی میگه)

باب (منظورت آبه)نیشخند

چیه؟(وقتی یه چیز یا یه غذای جدید میبینی)

پر (وقت کلاغ پر بازی کردن)

تیش (منظورت جیشه وقتی میپرسم جیش کردی؟)

داااااااا (دالی)

ارسی(خرسی عروسکت)

به به (موقع خوردن غذا سرتم تکون میدی همراش)

دس (دست)

دَدَ

دیغ (داغ)

هر کجای خونه هم باشی تا صدات کنیم میگه بَ (بله)

چند تا کلمه نصفه نیمه دیگه هم بلدی که الان یادم نمیاد

 

خدایا خودت مراقب پسر کوچولوی من تو این دنیای بزرگ باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهارک مامان آردا
17 اردیبهشت 92 22:03
هزار ماشالله خدا حفظش کنه انشالله که همیشه دلت و زندگیت تو آرامش باشه
مریم مامان ارشیا
18 اردیبهشت 92 0:59
سلام به گل پسری و مامانش منم خداروشکر میکنم که همه چی آرومه امیدوارم همیشه جمع 3 نفرتون جمع باشه و در کنار هم سلامت و خوش باشین
مامان زهرا
18 اردیبهشت 92 16:07
سلام عزیزم امیدوارم چرخ گردون به کامت بچرخه و روزهای خوش تری رو برات رقم بزنه

عکسهای جدید اریو جونمو بزار ببینم بزرگ شده این مرد کوچک

ممنون عزیزم
مامان کاوه
8 خرداد 92 1:33


اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ کن




چشم
لیلا
31 خرداد 92 14:12
سلام من اولین بار هست که وبلاگ شما رو میبینم خیلی خوشم اومدش کوچولوتون هم خیلی نازه به منم سر بزنید ممنون میشم بازم میام