آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

یه مسافرت عالی

1392/5/22 4:58
نویسنده : مامان شرر
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

نزدیک2ماهه که اینجا چیزی برات ننوشتم

اما امشب اومدم با کلی حرف و عکس

پسر خوشگلم

باورم نمیشه روزها دارن با این سرعت میگذرن,وقتی نگاهت میکنم میبینم ماشالله چقدر بزرگ شدی ,راه میری ,میرقصی,چند تا کلمه حرف میزنی,بیشتر حرفها رو متوجه میشی ,کاری و که ازت میخوام انجام میدی اسم خیلی از وسایل رو میدونی و خیلی چیزهای دیگه

گل پسرم

وقتی میبینم کل خونه رو در چشم به هم زدنی تبدیل به میدون جنگ میکنی با خودم میگم این همون فسقلی پارساله که جز گریه کردن کاری ازش بر نمیومد؟؟؟

عزیز دل مادر

همون طور که تو داری بزرگ میشی نگرانی های منم با تو قد میکشن,مادر بودن خیلی سخته مادر که باشی مدام نگرانی ,نگران آینده , حتی نگران 1 ساعت بعد ... تحمل 5 دقیقه دوری از تو رو ندارم و وقتی ازم دور میشی هزار و یک فکر و خیال بد میاد سراغم و تپش قلبم شروع میشه نمیدونم با این همه وابستگی ودلشوره چه کنم

همش فکر میکنم که مادر منم این همه نگرانی رو کشیده و هنوز هم ادامه داره و ما چقدر قدر نشناسیم در مقابل پدر مادرهامون

آریوی مهربونم

یک سال و یک ماهه که قدمهای کوچولوت رو تو خونه و قلب ما گذاشتی و من ثانیه به ثانیه عاشق تر میشم دوستت دارم فرشته کوچولوی من

__________________________________________________________________________

یه مسافرت فوق العاده داشتیم و خیلی بهمون خوش گذشت

گردنه حیران

گردنه حیران

 

 

حیران

دریا بعد از یه آب تنی حسابی,متاسفانه موقع آب بازی بابات یادش نبود ازت عکس بگیره

دریا

شن بازی

دریا 2

دریا 3

نگاهی دوباره به دریامژه

دریا 4

چی بریم؟؟؟؟

دریا 5

من نمیامممممم فراررررر

دریا 5

جنگل

جنگل

درخت سواری منو بابام

جنگل 2

باز هم آب بازی...

جنگل  3

تاب بازی همراه با شعرشچشمک

تاب

کل خوشی سفر یه طرف,اذیت کردنهای تو توی ماشین یه طرفهیپنوتیزم

با تموم شیطنتهات و خستگی هام بازم عاشقتمممممممممممممممم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمانه
28 مرداد 92 18:24
وااااااااای چه عکسای خوشملییی... معلومه کلی خوش گذروندیداااا... ماشالله چه بزرگ شده این آقا خوشگل مااا...ببوسش از طرف من
مریم
2 شهریور 92 0:03
به به چه سفریییییییییییییی
ماشالا این گوگولی چه بزرگ شده
قیافشم عوض شده
خدا برای هم نگهتون داره
امیدوارم همیشه شاااااااااااد باشین و سلامت


مرسی مریم جون
توت فرنگي
20 شهریور 92 17:32
سلام من از وب آردا جون اومدم ماشالاه گل پسرتون خيلي خوشگلن خدا حفظش كنه
بهارک مامان آردا
1 مهر 92 12:25
وای من یه عمره سر نزدم بهتون ماشالله چه بزرگ شده این جو جو همیشه به گردش، خوش به حالتون، من هم شمال میخوام
مامان کاوه
9 مهر 92 17:01
سلام مامان اریو خوبی خوشی سلامتی کم پیدایی به اطلاع رسوندن رفتی ولایت اهی کشیدم و گفتم خوش به حالش ایشالا همیشه و هر جا سالم باشید سه تاییتون

ممنون لیلا جونم تو و خانواده ات هم شاد و سلامت باشید همیشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:18
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک


عید شما هم مبارک
سعیده ، مامان هومان
24 مهر 92 18:21
سلام، خیلی عکسای قشنگی گذاشتید ایشاله همیشه به سفر اگه به منو هومانم هم سری بزنید بی نهایت منت گذاشتیدااا