آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

خونه تکونی

1391/12/3 4:29
نویسنده : مامان شرر
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  یکی یه دونه من

امروز اومدم از شیطونی هات بگم

از وقتی که ایستادن رو یاد گرفتی فقط  دنبال اینی که دستت رو یه جایی بگیری و بیاستی

شیطونی

از خواب هم که بیدار میشی اولین کارت اینه

شیطونی 2

 

 شیطونی 3

کلا از نشستن خوشت نمیاد فقط دوست داری وایستی و هر چی دم دسته و دست بزنی

شیطونی 4

ووووو

شیطونی 5

همچنان

شیطونی 7

 

شیطونی 8

چند روزه که من خونه تکونی عید رو شروع کردم و فرش هارو هم دادم واسه شستن به همین خاطر کف خونه الان روفرشی و ملحفه پهنه و مدام باید مواظب تو باشم نخوری زمین  اما توی شیطون اینقدر منو اذیت کردی و همه جا دنبال من اومدی و هی خوردی زمین  که بابات مجبور شد این کارو بکنه باهات

شیطونی 9

اینجا هم که اماده شدی با بابات بری بیرون

ددر

اینقدر در طول روز دنبالت میدویم که خدایی نکرده اتفاقی برات نیوفته پا درد گرفتم

مامانی فکر کنم همین طور پیش بره بدون رژیم کلی لاغر بشم

گل پسرم تو سلامت  باش شیطونی هم بکن اشکال نداره عشقم

دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهارک
9 اسفند 91 23:25
تبریک میگم
زندگی مهیجتون شروع شده!
صبر کن ببین چیکاراها میکنن این وروجکها
آردا که دیگه از میزها و مبلها میره بالا گاهی هم از روی میز میپره روی مبل که خلاصه نمیدونم چرا تا حالا نفله نشده!


بهارک جون خیلی وقته زندگی مهیج ما شروع شده از وقتی سینه خیز رفت کلا مهیج شدیم ههههه
اخی نگو .دلت میاد.آردا خیلی بامزه است ماشالله
منیره
21 اسفند 91 16:57
چه جالب پسرت روز تولدش با تولد شوهر من یکیه