آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

نرم نرمک میرسد اینک بهار

1391/12/29 5:01
نویسنده : مامان شرر
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دُر دونکم

امسال داره تموم میشه و من قشنگ ترین سال عمرم رو تجربه
کردم امسال خدای بزرگم ,تو پاره وجودم رو به من هدیه کرد ,خدای مهربونم بهترین حس
,حس مادرانه رو تو وجود من گذاشت و  من لحظه لحظه پر میشم از این احساس قشنگ
و  هر روز شکر میکنم خدا رو  بابت این نعمت الهی

 

 

پسرم ,عزیزم , امید زندگی من

9 ماه مثل باد گذشت وقتی به عکسهای چند ماه پیشت نگاه
میکنم دلم تنگ میشه واسه اون روزها

چه زود داری بزرگ میشی و من نمیخوام حتی ثانیه ای از
دست بدم  این روزها رو

پسرکم وقتی میای بغلم.وقتی با دوستهای کوچولت نوازشم
میکنی ؛وقتی صورت نرمت رو میچسبونی به صورتم دنیا رو به من میدی ؛احساس دوست داشته
شدن رو به من میدی ؛با حرکاتت با نگاهت بهم میگی دوستم داری و این منو تا آسمون
میرسونه و بوی تنت و آغوش کوچیکت به من آرامش میده

آریوی قشنگم ؛تمام هستی من

تو با همه کوچکیت کوه بزرگ تنهایی منو از پیش روم
برداشتی و به جاش خنده های شیرینت رو گذاشتی

دوستت دارم پسرم ؛ همیشه دوستت دارم ؛مادرانه دوستت
دارم؛عاشقانه دوستت دارم ؛حتی اگه نباشم

 

عزیزم

 

عزیزم 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی امیرعلی
29 اسفند 91 7:00
ای جانمممممم چقدر قشنگ نوشتی شرر ایشالله خدا آریو رو برات نگه داره و بزرگ که شد مثل کوه پشتت بایسته عزیزه دلم .... ایشالله که ستا خوبی در کنار هم داشته باشید اولین بهار عمر آریو هم مبارک باشه ایشالله صد سال به از این سالها...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 فروردین 92 9:35
خانمی لطفا تو قسمت نظرات بطور کامل توضیح بدید تا در قسمت البوم غذاها و دسرها بنام وبلاگتون ثبتش کنم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 فروردین 92 9:34
ممنون خانمی. ولی علت اینکه ژله شکل رز شده چیه ؟ قالبتون اینجور بوده و برعکسش کردید تو بشقاب ؟