آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

مدلینگ

1391/11/18 4:10
نویسنده : مامان شرر
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسکم

چند شب پیش یهو منو بابات حس عکاسیمون گل کرد و تو عزیز دلم رو کردیم مدل

قربونت برم که گذاشتی چند تا عکس خوشگل بگیریم از روی ماهت

15 بهمن

 

15

 

16

 

فردای همون شب هم بابات  عکس ها رو داد چاپ   و الان عکس های نازت زیبایی داده به خونه کوچولومون

فسقلی  تا بهت میگم آریو عکسات کو سریع بر میگردی رو دیوار عکسات رو پیدا میکنی و با چشمات جوابم رو میدی

منم   هر بار دلم برات ضعف میره و کیف میکنم

قشنگ روزگار من  دوستت دارم خیییلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان ارشیا
19 بهمن 91 18:23
ای جونم مدلیییییییییییییییییییینگ

کراواتشو ببین توروخدااااااااااااااااا

خیلی با نمک شدی خاله


مرسی خاله مریمی
بهارک
24 بهمن 91 2:19
واااااااااای قربونش برم


خدا نکنه
مینا مامان مژه
18 اسفند 91 5:28
عزیزه دلممممم چقدر شیرین تو عسل
مامانش این عسلو میدی من بخورم؟
عاشقشم بخدااااااا


مینا تو که خودت قند نباتی شکلاتی داری هههه
ممنون عزیزم