آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

کوچولوی قهرمان من

1391/10/25 16:32
نویسنده : مامان شرر
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک شیطون بلای من

روز شنبه تعطیل بود و  میخواستیم بریم بیرون

تو رو آماده کردم  گذاشتم رو تختت تا با عروسکات بازی کنی تامن هم بتونم آماده بشم

 از اونجایی مامانی همیشه دوربین به دسته چند تا عکس هم ازت انداختم

1

2

خلاصه من رفتم آماده شدم برگشتم دیدم که ...

دیدم تو اینجوری شدی

4

من

7

من

بدو بدو رفتم بابایی رو صدا کنم  اینم عکس العمل بابات  یعنی من مرده این ذوق باباتم که از جاش تکون هم نخورد

پسر خوشتیپم تو تونستی در 6 ماه و 20 روزگی رو پاهای کوچولوی خودت بیاستی آفرین عزیز دل مامان

________________________________________________________________________________

اینجا هم بعد از خرید و برگشتن به خونه است که بابات از خودش هنر نشون داده 

اریو جون

43 

54

نهایت کار منو بابایی به اینجا کشید

راستی توی مسابقه گلهای نی نی سایتی عکس سیبیلوت دوم شد (اینو دوم ببینید)

آریوی قشنگم  تو زندگی منی ؛عشقم ؛ بوی تنت آرامش دنیا رو به من میده انشالله همیشه سلامت باشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان ارشیا
26 دی 91 0:37
به به مبارکه آقا آریو
ماشالا هزار ماشالا دیگه داری مرد میشیا
این پسمل تنبل من که نمیخواد شیرین کاری کنه واسه من
بوووووووووووووووس جیگر طلا





باز تو گیر دادی به اون مظلومک
مامان زهرا
23 اسفند 91 6:50
امیدوارم همیشه خوش باشی