آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

من و شیطونی هام

1391/10/12 3:44
نویسنده : مامان شرر
556 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا خونمونه شب یلداست ؛من سرم خورده به میز گریه کردم  I LOVE YOU PMC

یلدا

پسرم ،گلم،عشقم

زمان داره مثل برق میگذره...

حالا دیگه 6 ماهگی رو تموم کردی و من هنوز دارم به این فکر میکنم که تو پاداش کدوم کار خوب منی که

خدا منو لایق داشتن تو دونسته

 

 

یک هفته قبل از پایان 6 ماهگی چهار دست و پا رفتن رو شروع کردی و همه جا دنبال من در حرکتی

چهار

موقع تعویض پوشک مدام در حل فراری اینجا هم به زور نگهت داشته بودم بعد هم الفرار از قیافه ات کاملا معلومه که چه کش و قوسی داشتیم با هم

2

و اما نشستن....

نشستن بلدی ولی دوست نداری بشینی

بشین دیگه

در هر حال به فکر خراب کاری هستی

گوشی

آریو گوشی منو تو برداشتی؟؟؟عصبانی

نهههههه  کوووووووو

کو

 

حالا که تهمت میزنی اصلا من میرم یه چیز دیگه رو خراب کنم

رفت

با تموم شیطونی هات ،با تموم خستگی هام دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان ارشیا
13 دی 91 18:39
وای جووووووووووووووووووووووووونم هزار ماشالا. چقدر این آریو گوله نمکه به خدا مخصوصا تو این عکسی که نشسته. ماشالا .
همیشه سلامت باشه ایشالا


خیلی ممنون مریمی انشالله ارشیای تو هم همیشه سلامت باشه
مامان هانا
23 دی 91 2:52
عسیسممممممممم خاله قربونت بره خیلی نفس شدی... هزار ماشالله