آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

3 سالگی

1394/6/15 20:45
نویسنده : مامان شرر
716 بازدید
اشتراک گذاری

شازده من سلام

پسرکم بعد چند ماه اومدم وبت رو آپ کنم

عزیز دلم خیلی آقا شدی ,روز به روز بیشتر ازت عشق میگیرم ؛دوستت دارم نفسکم

امسال هم مثل دو سال قبل 2 تا جشن تولد داشتی

یه دونه روز تولدت که یه جشن 3 نفره بود؛یکی هم یه ماه بعد (به خاطر ماه رمضون) خونه مادر جون

نت(مادر مامان) که تو هر دو تا خیلی بهمون خوش گذشت

تولد 3 نفره خونه خودمون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم جشن ملوانی پسرک 3 ساله ی من

 

 

 

 

این نون خامه ای نیستا وسط میز غذا ؛تو نون ها الویه گذاشته بودم

اینم گیفت مهمونهای کوچولومون بودخندونک که توش شکلات بود

اینم ژله شکست خورده مامانیغمگیناما بازم آوردم جلو مهموناخندونک

 

کارت دعوت

گل پسرم از اینکه خدا تو رو به من داده شکر گزارشم,تو تنها بهونه زندگی منی,تنها آرزوی من سلامتی و خوشیختی تویه,از  خدا میخوام اینقدری به من عمر بده که بزرگ شدن تو رو ببینم

دوستت دارم عشق کوچولوی منمحبت

پسندها (1)

نظرات (3)

دوست بیمه ای
24 شهریور 94 11:49
به نام خدا مهمترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شد مشاوره تلفنی 09019426766 02144494368 موفق باشید
پری ناز
19 مهر 94 16:42
عزیزم تولدت مبارک پسر خوشگل و گل دست مامانت درد نکنه با این تولده قشنگی که برات گرفته
مامان کاوه
20 مهر 94 0:31
یواشکی اپ میکنی ملوان ما چطوره