آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

بعد از چند ماه

1393/9/8 1:32
نویسنده : مامان شرر
463 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم

چند ماهه که چیزی ننوشتم برات؛ببخش مامانی

گل پسرم شیطونی هات خیلی زیاد و لج بازی هات شدید تر شده,گاهی نمیدونم چه طوری برخورد کنم باهات؛بعضی روزها کارمون به دعوا میکشهخندونکاما سریع آشتی میکنیممحبت

دوردونه ی مامان اینقدر شیرین زبون شدی که با یه کلام میتونی خستگی تموم شیطنت هات رو ازم دور کنی

وقتی نگام میکنی و میگی مامانم وقتی صدات میکنم و میگی جانم دنیا به کام منه؛قربون جانم گفتنت بشه مامانتبوس روزی 100 بار بهم میگی مامان دوستت دارم !ازت میپرسم چند تا میگی یه دوینا!!!!

علاقه زیادی به کتاب داری روزی چند بار کتاب هات رو میاری بخونم برات ؛بیشترشون رو هم بلدی و با هم میخونیم

کل روز و شبم کنار تو میگذره و دلم نمیخواد برای ثانیه ای ازم دور بشی

عشق کوچولوی من دیگه کم کم داری بزرگ میشی و من عاشق ترمحبت

 

سلفی آریو از خودش بعد از یه گریه حسابیخنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در حال دیدن سریال مورد علاقه

 

پیش به سوی خونه نیلا جووووون

 

آتلیه مامانخندونک

دوستت دارم نفسم

 

پسندها (1)

نظرات (1)