آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

ترک کنون!!

1392/12/20 2:41
نویسنده : مامان شرر
520 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام

مرد کوچک من 20 ماهه شده

 

آریو قشنگم

از روز 7 دی (19 ماهگیت)دیگه شیر روز بهت ندادم خییلی سخت بود برام اما برای خودت این کارو کردم چون اصلا غذا نمیخوردی و بیش از حد وابسته به شیر؛ به خاطر همین وابستگی فکر میکردم کارمون خیلی سخت بشه اما خدا رو شکر باهاش کنار اومدی اما 1 ماه شیر شب رو خوردی الان 10 روزه (20 ماهگی)که دیگه اونم قطع کردم و تو عزیز دلم شیر پاستوریزه میخوری و خدا رو شکر غذا خوردنت هم خوب شده

آریوی خوبم حرف زدنت روز به روز داره بهتر میشه و هر روز کلمه ی جدید یاد میگیری وقتی هم اسم خودت رو میگی دلم ضعف میره برات

اینم چند تا عکس از پسر جیگرم

وقتی تاب بازی میکنی حتما باید شعرش رو هم برات بخونمهیپنوتیزم

 

آریو یه خواهر هم داره اینم سندشزبان

دد

جدیدا هم 90% درصد عکسات این شکلیه تو همشون میخوای دوربین رو بگیریآخ

اینم هنر عکاسی خودتخیال باطل

 

پسر نازنینم دوستت دارم عشق کوچولوی مامانیقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اریو
28 اسفند 92 3:45
عزیزممممم خدا برات نگهش داره چه پسر نازی داری چه جالب هم اسم پسر من و هم سن راستی تو سایت ثبت احوال اریو رو با یو به انگلیسی نوشته Ariu اما من چندجا دیدم مثه شما با او مینویسن چرا؟؟؟؟؟؟