آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

16 ماهه شدم

1392/8/4 4:25
نویسنده : مامان شرر
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی خودم

عزیز دلم 16 ماهه شدی قربونت برم

روز به روز هم داری شیطون تر و بلاتر میشی ماشاالله

کم و بیش حرف میزنی و کلی کار یاد گرفتی

 

 

پرنس خوشگلم

الان دیگه همه عضو های بدنت رو بلدی

نقاشی کشیدن رو دوست داری و کم کم داری یاد میگیری که  وقتی من کار دارم خودت رو سرگرم کنی

هر کاری ازت بخوام انجام میدی,بچه ها رو خیلی دوست داری حتی وقتی تو تلویزیون ی بچه ببینی سریع میخندی و میگی نی منظورت همون نی نی هستش نیشخند

یادگیری کلماتت داره کم کم بیشتر میشه و خیلی چیزهای دیگه....

اما یه کم هم لج باز شدی

بعد یه مدت که دندونات استپ کرده بودن یهو  4 تا با هم در اومدن و دندونات به 10 تا رسیدمژه

اینم عکس های فسقلی مامان

  وقتی بابا کوچک بودقلب

ادیداس

حتی میتونم حرکات نمایشی هم انجام بدم

2

بازیه که خونه رو نترکونه که بازی نیست

لگو

نقاشیم هم خوبه اوم با خودکار

نقاشی

نصف روز در حال دالی بازی ام

دالی

خداحافظ تابستان

بای

ای بابااون لنگه کفشم کو ؟

کفش

و ......... بعد از یه روز پر از شیطنت

خواب هات همه پر از رویاهای قشنگ عزیزم

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهتاب
5 آبان 92 16:13
سلام عزیزم خدا پسر نازتو واست حفظ کنه ماشالله خیلی نازه انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید
بهارک مامان آردا
8 آبان 92 23:07
وای چه عکسهای خوشگلی عکس با تیشرت باباش خیلی بامزه بود
سمانه
12 آبان 92 3:25
عزیزممممممم
چقدر بامزه شده تو این لباس

ماشالله شیطنت از چشماش میباره

ببوسش این آقا پسر شیطونو



مرسی سمانه جونم تو هم 2 تا فنچ ها روببوس البته فنچ بزرگه رو بیشتر
مامان کاوه
12 آبان 92 14:42
عرضم به خدمتت دیروز وبلاگ گردی کردم همه جا هم نظر دادم همشونم ثبت نشدن
سرتو درد نیارم خلاصه وار بگم
هههههههههههههههههههههه
بابا خوشتیپ با کلاس این بچه به کی رفته اونم حرکات نمایشی نیستا ادای دستورات باباشو داره در میاره
تیشرتای اسمش خیلی خوشگله از کجا خریدی جینی خریدی؟ اینده نگریت تو حلق همه جون من بگو روزی چند بار هال و مرتب میکنی منکه از نفس افتادم



سلام
ننه کاوه تو هم مثل خودم بدشانسی ها
خوب معلومه به من رفته تیپش هههههههه
این تیشرتهاشو خودم ساده میگیرم براش پارسال یکی از آشناهامون دستگاهش رو داشت دادم اون در اورد اسمها رو زدم رو لباسش
هال رو؟بگو خونه و زندگی رو چند بار مرتب میکنی خیییلی مرتب میکنم اما شب باز هم همون شکله 10 دقیقه قبلشه منم مثل تو کلا دغونم
مامان کاوه
12 آبان 92 14:43
باز نزدیک بود ثبت نشه ولی من گول نخوردم کپی گرفتم ازش