آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

دلم طاقت دوریت رو نداره

1391/4/26 19:33
نویسنده : مامان شرر
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی 23 روزه من

امروز مجبور شدم 2 ساعت ازت دور بشم چون این دندون درد لعنتی امونم رو بریده بود

تو این 2 ساعت داشتم دیوونه میشدم تموم فکرم پیشت بود مونده بودی پیش مامان بزرگت  وقتی برگشتم

خواب بودی اینقدر بغلت کردم و بوسیدمت تا بیدار شدی و با اون چشمای خوشگلت خیره شدی بهم این هم یعنی گشنمهنیشخند شکموی مامان


دیروز بردمت دکتر ماشالله بزرگ شدی

قدت 53  وزنت هم شده 3550

دوستت دارم عزیز دلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:30
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان فرهام
27 تیر 91 0:20
سلام عزيزم.خدا حفظش كنه ني ني نازتو.اين شعر حافظ براي بچه اش واسه اينكه چشم نخوره گفته مام خوشمون اومد گذاشتيم.