آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

جشن دندونی

1391/11/7 1:34
نویسنده : مامان شرر
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من

مامان برات یه جشن دندونی  کوچولو گرفت

قربون این برق چشمات

 

دندونی 1

 

مامانی   ببخش اگه خیلی عالی نبود مهمونیت , دست تنها با وجود توی شیطون بلا همین قدر از دستم بر میومد

چون خونه ما کوچولویه مجبور شدیم مزاحم مامان بزرگت (مامان بابا)بشیم و مهمونها رو دعوت کنیم اونجا

 

اولش هی بهونه میگرفتی و گریه میکردی ,خوابت میومد .یه کم که خوابیدی سر حال شدی و

با ذوق به  کارهای دیگران نگاه میکردی

این  عکس هم با چشم گریون قبل از خواب

دندونی 2

البته  در همون حال بازم دستت تو خوراکی هاست 

اینجا بعد بیدار شدنه که شده بودی همون شیطونتک همیشگی

دندونی 3

اینم گیفتها

گیفت

ژله خورده شیشه

ژله

کیک

کیک

میوه

 

اینم آش که به روش خانواده پدریت پخته شد

اش

 

البته چیزهای دیگه هم بود که عکس هاشو نذاشتم که حوصلمون سر نره

اینم کارت دعوت

کارت

عزیزم انشالله که همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه تموم روزهای عمرت به شادی بگذره

یادت نره که زندگی منی  عشق کوچولوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کاوه
6 بهمن 91 13:13
مبارکه عزیزم بوووووووووووس

انشالا به سلامتی همشون در بیان


ممنون لیلا جون
مامان کاوه
6 بهمن 91 13:19
دست مامانش درد نکنه با تنهایی چه کرده ای ول
بهارک
13 بهمن 91 1:13
به به مامان باسلیقه
منیره
21 اسفند 91 17:01
ژله ت چه خوشگله چی جوری درستش کردی؟؟؟؟؟
مامان زهرا
23 اسفند 91 6:48
وای خدای من منم به ایلیا میگم عشق کوچولو اون بار که امده بودم ندیدم این و نوشتی چه تفاهمی انقده خوشم امد
مامان زهرا
29 اسفند 91 5:46
عشق کوچولو ی شما چیکار میکنه ؟
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 فروردین 92 20:18
سلام خانمی. سال نو مبارک. عکسهای جشن دندونی بنام خودتون در البوم ثبت شد. لطفا طرز درست کردن این ژله خرده شیشه رو بفرمایید. ممنون می شم.