آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

تعقیب و گریز در خانه

1391/9/8 2:32
نویسنده : مامان شرر
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

ماشالله داری بزرگ میشی هر روزم با یه شیرین کاری دل منو شاد میکنی عزیزم

یه هفته است که دیگه کامل سینه خیز میری و  غلتیدنت هم تند تند شده ودور خونه رو غلت میزنی

و دیگه هیچ چیزی از دستت در امون نیست

علاقه خاصی هم به خوردن دست و آستین در حین تماشای تلویزیون داریزبان

و همچنان دست خوردن ادامه دارد......

اینجا هم از سیبیل هات خجالت کشیدی دستت رو نکردی دهنتاسترس

سیبیلو

دکترت این ماه گفته که آقا آریو میتونه فرنی رو شروع کنه تا رسیدیم خونه برات درست کردم  خیلی هم دوست داری شکمو جونم

انشالله همیشه سالم و سلامت باشی که تمام آرزوی من سلامتی تویه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کاوه
10 آذر 91 20:53
به به ماشالا چه زود بزرگ شد این تراختوری





ههههههه بچه منو مسخره میکنی
تراختور بعد منچستر اوله خخخخخخ
مامان ایلیا
11 آذر 91 2:50
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه از آشنایی باهات خیلی خوشخالم پسر نازت رو هم از طرف من ببوس


من نمیتونم وارد وب شما بشم
بهارک
12 آذر 91 1:40
واااااااای چه زود بزرگ شد این آقا پسر ما
اون سیبیل رو هم آخرش گذاشتی رو پسرت تا من رو دیوونه کنی!!!
اما خیلی بامزه شده خداییش

بووووووووووووووووووووس


ههههههه بهارک پسرم زود مرد زندگی شده با این سیبیلاش
ninipics
24 آذر 91 15:59
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... اریو جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com