آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

خوشگل موشگل من

1391/6/27 19:03
نویسنده : مامان شرر
364 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این روزها مدام نگرانم

نگران تو، از حادثه ها میترسم و این ترس باعث شده تو هم بیقرار بشی

میترسم یک لحظه دستهای نرمت  رو ول کنم  اما لبخندت ...اون لبخند زیبات به من عشق به زندگی  میده

کوچولوی دوست داشتنی من ،از خدا میخوام همیشه ی همیشه دلت شاد و نگاهت پر از امید باشه

پسرکم اگه روزی اومد و من نبودم بدون همیشه عاشقت هستم حتی اگه نباشم

دوستت دارم زندگی من

 

فدای خندت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
27 شهریور 91 3:17
وای قربونش برم چه جیگری شده
بهارک
27 شهریور 91 17:18
وبلاگ گل پسرمون مبارکه انشالله خدا همیشه شما رو برای هم نگه داره بووووووووووس
بهارک
27 شهریور 91 17:18
شرر جون من شما رو لینک کردم با اجازه تو هم خواستی لینک کن