آریوآریو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آریو قشنگ روزگار من

خوش اومدی

1391/5/11 11:05
نویسنده : مامان شرر
269 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من آریو عزیزم

روز شنبه 3 تیر 1391 ساعت 14 تو بیمارستان الغدیر تهران توسط خانم دکتر عزیزی نژاد به دنیا اومد

خیلی ظریف و کوچولو  با وزن 2900 و قد 48 سانتی متر

پسرکم اومدنت قشنگ ترین اتفاق زندگی منه

_________________________________________________________________

روز شنبه با بابا و خاله زهره رفتیم بیمارستان شدیدا استرس داشتم . قرار بود ساعت ١١ برم تو اطاق عمل اما چون اطاق عملها خیلی شلوغ بود تا ساعت ١:٣٠ منتظر موندم

خاله زهره ات و بابات هم بیرون منتظربودن.ساعت یه ١:٤٥ رفتم تو اطاق عمل بیحس شدم و شما آقای گل ساعت ٢ به دنیا اومدی.صدای گریه ات رو که شنیدم دلم میخواست از شادی گریه کنم . وقتی هم پرستار آوردت پیشم و روی ماهت رو دیدم و بوسیدمت خدا رو به خاطر این نعمت بزرگ شکر کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گلبرگ و گیسو
21 تیر 91 22:16
مبارکه عزیزمممممممممممممممممم
ريحانه مامان نيايش
25 تیر 91 11:04
تولدت مبارك عزيزم